16 טיפים לאורח חיים בריא

  1. קחו אתכם תמיד בקבוק מים והשתדלו לשתות 2-1.5 ליטר ביום.
  2. אל תקומו מהמיטה ישירות לעמידה, קודם עברו לתנוחת ישיבה, שתו כוס מים ורק אז עברו לעמידה, בכך תמנעו ירידת לחץ דם פתאומית החלה במעבר מהיר משכיבה לעמידה.
  3. השתדלו לעשות פעילות גופנית הכוללת הליכה 3 פעמים בשבוע למשך 20 עד 30 דקות.
  4. אל תתקלחו במים חמים מידי, הדבר גורם להרחבת כלי הדם ולתחושת סחרחורת ואף עילפון, סיימו את המקלחת בעמידה מתחת למים קרירים למספר שניות.
  5. לאחר שתיית כוס קפה השתדלו לשתות כוס מים, הקפה הנו כמשתן ויש לספק לגוף נוזלים לפעילות תקינה.
  6. הקפידו לשים קרם הגנה גם בימי החורף בהם השמש "שקרנית" על הפנים ואזור הצוואר מקדימה ומאחורה.
  7. השתדלו לספק לגוף את כל אבות המזון ולאכול בכל ארוחה לפחות ירק אחד, מותר פרי אחד ביום.
  8. פזרו את מספר הארוחות במהלך היום, אכלו כל 3 עד 4 שעות, הפרידו בין פחמימות לחלבונים באותה ארוחה.
  9. השתדלו להימנע או להקטין את כמות צריכת המשקאות הממותקים.
  10. השתדלו לאכול לפחות ארוחה חמה אחת ביום, הימנעו או הקטינו צריכת ג'אנק פוד.
  11. הפחיתו בצריכה של בשר אדום לפעם עד פעמיים בשבוע.
  12. השתדלו להפחית את כמויות המלח בבישול ובתבלון, מלח ידוע כגורם המעלה לחץ דם.
  13. אם רמת הסוכר שלכם גבוהה, הוסיפו חצי כפית קינמון לכוס הקפה שלכם בבוקר.
  14. השתדלו לאכול בנחת כאשר אתם ישובים וללעוס את האכל עד לפירוקו הראשוני בחלל הפה, הדבר מביא לתחושת שובע מהירה.
  15. השתדלו לא לשתות באמצע הארוחה, אלא רק בסיומה.
  16. והשתדלו תמיד לחייך!!!
שיתוף ב facebook
שיתוף