123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ימים ראשון עד חמישי 08:00-17:00 שישי שבת - סגור

בדיקות דם עד הבית

שירה מדיקל מספקת שירותי מעבדה עד הבית, אין צורך לגשת למרפאה, להמתין בתור ולבזבז זמן יקר,

אין צורך לטרוח – לא תצטרכו להוציא אף אחד מהבית, המעבדה יכולה להגיע אליכם לכל מקום בו אתם שוהים.

השירות הניתן הינו פרטי ומיועד לכל מי שזקוק לבצע בדיקות דם, כלל האוכלוסייה, חיילים, תיירים, תושבי חוץ ועוד.

 

ניתן לבצע בדיקות כגון – ספירת דם, כימיה, סוג דם, בדיקת הריון, רמות הורמונים, בדיקה למחלות ויראליות, בדיקות לוויטמינים, בדיקות שתן, בדיקת תרבית – כל הסוגים, בדיקת תפקודי קרישה ועוד בדיקות רבות, אצלנו עושים מעל 800 סוגי בדיקות.

כלל בדיקות הדם והשתן מבוצעת במעבדת מדיקל סנטר הרצליה המאושרת מטעם משרד הבריאות.

אין צורך בהפניית רופא, ניתן לבקש החזר דרך ביטוחי בריאות פרטיים.

הבדיקה אנונימית עם סודיות מובטחת, תשובות יתקבלו תוך מספר שעות בהתאם לסוג הבדיקה המבוקשת ויועברו אליכם במייל או בפקס, על פי בקשתכם.

לקבלת פרטים ניתן לחייג אלינו, הייעוץ ניתן בחינם.

בדיקות דם פרטיות

בדיקות דם הן דרך חשובה ויעילה לקבלת תובנות לגבי הבריאות שלנו – בין אם מדובר בבדיקה שגרתית כדי לוודא שהכל תקין, או לבדיקת דם המיועדת להסרה או אישוש של חששות ספציפיים. בדיקות הדם הן גמישות ובכך מציעות ניתוח מקיף של מגוון בעיות בריאותיות כמו רמות ההורמונים בגוף, רמת הסוכר בדם, כולסטרול גבוה, תפקודי הכבד, הכליות, טסיות הדם ועוד.

עם זאת, בדיקות דם מבוצעות לרוב בקופות החולים בשעות ספציפיות, כמו שעות הבוקר המוקדמות, ולא תמיד נוכל להגיע אליהן מסיבות שונות – עבודה, לימודים, מחלה, ילדים, או כל התחייבות קודמת שמונעת מאיתנו את ההגעה. כמו כן, אנשים שאינם ניידים כמו קשישים, נכים ואנשים בעלי מוגבלות, לא תמיד יכולים לעזוב את ביתם כדי להגיע לבדיקות דם תכופות, או שאינם יכולים למצוא ליווי מתאים שיסייע להם להגיע למרפאות.

אז מה הפתרון?

בדיקות דם פרטיות הן אפשרות ייחודית שמאפשרת את קבלת כל השירותים בבדיקות הדם הרגילות – אצלכם בבית, מה שמאפשר נגישות מיטבית למטופלים מבוגרים, מטופלים נכים, עסוקים, או כל סיבה אחרת.

כמו כן, בדיקת דם בבית יכולה לעזור רבות למטופלים רגישים, על ידי כך שהיא אינה חושפת אותם לזיהומים ומחלות אחרות שיוכלו להיתקל בהן בקופות ובתי החולים. בנוסף, בדיקות דם הנעשות בצורה פרטית גם מקצרות את זמני התשובה בצורה משמעותית. אם חיכיתם לתשובות מבדיקת דם רגילה במשך מספר ימים, בבדיקת דם פרטית תקבלו את התשובות תוך מספר שעות, ולעיתים אפילו באותו הרגע.

זקוקים לביצוע פרוצדורה או בדיקה רפואית אך אין באפשרותכם להגיע אל קופות או בתי החולים? אל דאגה, יש פתרון.

חברת שירה מדיקל מעסיקה צוות מוסמך, מיומן ומקצועי של אחים ואחיות אשר מגיעים עד פתח ביתכם. עם עזרתה של חברת שירה מדיקל, ביצוע מגוון בדיקות או פעולות רפואיות יוכל להיעשות בנוחות וברוגע, בסביבה נעימה ומוכרת. מלבד שירות אדיב ומצוין, החברה מחזיקה בכלים ומכשירים, וכל הציוד הדרוש לביצוע בדיקות דם פרטיות, ואפילו, ביצוע בדיקות דימות בנוחות הסביבה הביתית שלכם.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

בדיקות דם עד הבית

אף אחד לא אוהב ולא נהנה לעשות בדיקות דם. צריך להיות לפני זה הרבה שעות בצום, הדקירה לא נעימה ולא תמיד האח או האחות יוכלו להיות מאד סבלניים ורגישים למצוקה שחש הנבדק. לכל אלה אפשר גם להוסיף את המתח הנפשי שיש לקראת קבלת התוצאות. מכאן קל להבין למה כל אדם יחפש את הדרך הכי חיובית ונעימה לבצע את הבדיקות, בהיעדר שום דרך אחרת לבצע אותן כיום. הזמנת שירות של בדיקות דם עד הבית הוא רעיון טוב למי שחש חרדה או מבוהל מאד מהבדיקה וללא ספק זה יהיה הרבה יותר מכיל ונעים.

מה היתרונות של שירות בדיקות דם עד הבית?

כאמור, כאשר קובעים תור בשביל בדיקות דם אי אפשר לדעת מה יהיה מצב רוחו של איש הצוות הרפואי והאם הזמן יאפשר לו לעשות את הדברים לאט וברוגע. בנוסף, יתכן שיהיה תור ארוך של אנשים, מה שעלול ליצור עוד מתח או לחץ. ברגע שמחליטים להזמין שירות של בדיקות דם עד הבית הרי שכל הנ"ל לא יהיו רלוונטיים. הבית הרבה יותר נעים לשהייה בו, איש הצוות שיגיע יהיה ממוקד כל כולו באותו אדם שנמצא מולו ויוכל להיות כלפיו הרבה יותר מכיל וגם לקחת את הזמן עם הבדיקה. מסיבות אלה יהיה הרבה יותר נוח לבצע את הבדיקות בבית.

הפופולריות של שירותי רפואה בבית

אין ספק שהבית יכול להיות הסביבה המתאימה ביותר לביצוע בדיקות רפואיות שונות ובכלל זה גם בדיקות דם עד הבית. עבור הנבדקים תהיה הבדיקה הרבה יותר נוחה וידידותית ויהיה להם הרבה יותר קל לשתף פעולה ולשמור על רוגע. לא בכדי יש כיום לא מעט בדיקות שאפשר לבצע בעזרת ערכה או מכשור ניידים וכך גם לחסוך מהנבדק את הצורך לצאת מהבית ולהטריח את עצמו עד מקום הבדיקה, בעיקר אם מדובר באדם מבוגר או חולה. חברת שירה מדיקל המבצעת מעל 800 בדיקות דם ושתן מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקות דם בבית פרטי

מי שצריך לבצע בדיקות דם לבטח מתרגש מאד ואפילו ירגיש קצת לחץ ומתח. אמנם מדובר בבדיקה קצרצרה אך יש לא מעט אנשים שחשים שהבדיקה מלחיצה אותה, בהרבה פעמים צריך להגיע בצום לבדיקה, כלומר בלי לאכול ובלי לשתות ויש אינספור סיפורים או עדויות על אנשים שמתעלפים תוך כדי הבדיקה או אחריה. לשמחתם של אנשים אלה אפשר כיום להזמין שירות רפואי של ביצוע בדיקות דם בבית פרטי, כלומר שאיש צוות רפואי יגיע אל הבית של אותו לקוח או מבוטח וייקח לו דם בלי שאותו אדם יצטרך לצאת מהבית ולהגיע אל המעבדה שבמרפאה שלו.

איך מתבצע התהליך של בדיקות דם בבית פרטי?

על מנת לקבוע הגעה של איש צוות רפואי לצורך בדיקות דם בבית פרטי צריך ליצור קשר עם חברה רפואית שמציעה את השירות הזה ולהעביר את ההפניה על מנת שאותו איש צוות יידע אילו בדיקות נדרשות. על סמך הבדיקות הוא גם יוכל להנחות את הנבדק מה לעשות ואיך להתכונן לבדיקה (משך צום, למשל) וכמובן שהוא גם יוכל להכין את הציוד הדרוש לו כאשר הוא יגיע אל הבית שבו ממתין לו אותו נבדק. הוא ייקח דם, יאחסן אותו על פי ההנחיות ויגיע ללא עיכוב אל מעבדה שבה הדם ייבדק. תוך מספר שעות או ימים (כתלות בבדיקות שבוצעו) יפורסמו התוצאות.

הנוחות של ביצוע בדיקות רפואיות בבית

בימים שבהם יש עומס לא קטן על מערכת הבריאות ועל המרפאות בכל רחבי הארץ – אין ספק שיש הקלה גדולה בביצוע מגוון של בדיקות רפואיות בבית, בלי להגיע למרפאה. מעבר לכך – יש לא מעט אנשים שכלל לא יכולים לצאת מה בית וביצוע הבדיקות מקל עליהם מאד בדיקות דם בבית פרטי כבר הפכה לאחרונה לדבר שבשגרה ועם הזמן כנראה שיהיו עוד ועוד פעולות או בדיקות שאפשר יהיה למצוא את הדרך לבצע אותם בבית. חברת שירה מדיקל מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקות דם מהבית

אנשים רבים במגוון רחב של גילאים חוששים מאד מביצוע בדיקות דם. הם חוששים להתעלף או להרגיש חולשה, הם חוששים מהדקירה עצמה ולא אחת הם דוחים את ביצוע הבדיקה ככל והם יכולים. כיום אפשר לבצע בדיקות דם מהבית, מה שגם מפחית עומס מהמעבדות ונקודות לקיחת הדם וגם מסייע לכל החוששים לעשות את זה בקלות ונוחות רבה יותר. בבית אפשר להיות הרבה יותר רגועים, למצוא את הפינה שהכי נוח לשבת בה וכמובן שאם לא חשים בטוב לאחר הבדיקה – הכי טובה להישאר בבית ולהיות מטופלים על ידי בני משפחה. אלה היתרונות של ביצוע הבדיקות מהבית.

מי מבצע בדיקות דם מהבית?

גם כאשר מזמינים שירות רפואי של לקיחת בדיקות דם מהבית עדיין יהיה זה איש צוות רפואי שיגיע ויבצע תוך מתן תשומת לב ומחשבה לאותו מטופל. הוא יגיע עם כל הציוד הדרוש ויעשה את המוטל עליו בשקט ורוגע, תוך כדי התחשבות במצבו של המטופל, מצב בריאותי או מנטלי לקראת הבדיקה. יהיו לו המבחנות הדרושות, הרצועה שעוצרת את זרימת הדם וכמובן מדבקות והמחט שממנה ייצא הדם אל המבחנות. אפשר להיות בטוחים שנמצאים בידיים טובות, מקצועיות ואדיבות גם כאשר הבדיקה מבוצעת מהבית. מיד אחרי הבדיקה אפשר יהיה לאכול, שלתות ולנוח, בדיוק כפי שעושים אחרי כל בדיקה אחרת במרפאה עצמה.

הנוחות של ביצוע בדיקות רפואיות בבית

גם מומחים מעולם הרפואה לא יכולים שלא להחמיא לאפשרות של ביצוע בדיקות דם מהבית או כל בדיקה אחרת שניתן לבצע מהבית. בדיקות אלה הרבה יותר ידידותיות למטופלים עצמם וכמובן שהן מפחיתות מהעומס שעובדי הצוותים הרפואיים חשים במרפאות הקהילה או במכונים הרפואיים. כך קל יותר לגייס את שיתוף הפעולה של המטופלים וגם להפחית את העומס בתנועה ובכבישים. אין ספק שעם הזמן אפשר יהיה להתוודע ליותר ויותר בדיקות או פעולות שניתן לבצע מהבית בנוחות רבה. חברת שירה מדיקל מציעה מגוון בדיקות ופעולות רפואיות עד בית המטופל, באדיבות, סבלנות וכמובן מקצועיות רבה שתפחית חרדות ומתח. ביניהם, שירותי בדיקות דם ובדיקות שתן עד הבית בזמן ובמקום הנוחים לכם, תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. חברת שירה מדיקל מספקת שירות VIP באמצעות צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי, הכולל הגעה מהירה עד אליכם, תוצאות באותו היום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקת דם פרטית עד הבית

בדיקת דם אפשר וצריך לבצע מתוך אינספור סיבות. יש לא מעט סוגים של בדיקות ואיתם גם צרכים או סיבות אשר בגינם צריך לבצע את הבדיקה. יש ספירת דם, בדיקת כימיה ובדיקות ספציפיות שקשורות לאופן הפעולה של מערכות ספציפיות בגוף. באופן כללי כמובן שכל אדם במדינה יכול לפנות לביצוע הבדיקה במעבדה של מרפאת קופת החולים שלו. יחד עם זאת יש גם נסיבות אשר בהן הוא יצטרך או יעדיף להזמין שירות של ביצוע בדיקת דם פרטית עד הבית עם אח או אחות מוסמכים שיגיע עד אליו עם כל הציוד הדרוש ויעבירו את הדגימה למעבדה שהם עובדים איתה.

למי מתאים להזמין בדיקת דם פרטית עד הבית?

באופן כללי יש לא מעט סוגים של בדיקות דם. את רובן כאמור אפשר לבצע באופן שגרתי דרך קופות החולים אך יש גם בדיקות מיוחדות שכלל לא נמצאות בסל הבריאות כי לא צריך לבצע אותן באופן שגרתי. יש כל מיני סיבות אשר בגינן אנשים יצטרכו לבצע בדיקת דם ייחודית ומיוחדת שאינה מוצעת על ידי שירותי הרפואה אלא על ידי חברות פרטיות. לצורך כך צריך להזמין אח או אחות שיבצעו בדיקת דם פרטית עד הבית ויעבירו לניתוח במעבדה שמבצעת את הבדיקות. יש גם מקרים שבהם אנשים ירצו לבצע בדיקת דם בלי שהיא תירשם בתיק הרפואי ולכן יעדיפו לבצע אותה באופן פרטי. בנוסף, בדיקות דם עד הבית מיועדות גם למטופלים בסיכון גבוה, תיירים, תושבי חוץ ותיירות מרפא, חיילים, או כל אדם שלא רוצה להמתין בתורים הארוכים למרפאה והימנעות מבירוקרטיה שלעיתים יכולה להתיש את המטופל.

האפשרויות של ביצוע פעולות רפואיות בבית

יש אנשים שחרדים מביצוע בדיקות ויש כאלה שמעדיפים שלא לבזבז זמן על חיפוש חנייה או המתנה בתור. לכן שירות של בדיקת דם פרטית עד הבית מתאים מאד עבורם והם לא יהססו להזמין את השירות הזה. בדיקה כזאת בבית מתאימה גם למי שמוגדר כמרותק בית או לאנשים מבוגרים שקשה להם מאד לצאת מהבית לרכב או מהרכב אל המרפאה והטרחה הרבה מקשה עליהם ואפילו מסכנת אותם. חברת שירה מדיקל מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. הבדיקות מבוצעות במעבדה מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקות דם בבית

עולם הרפואה בקהילה הולך ומשתנה כל הזמן ואי אפשר שלא לשים לב שהוא מתאים את עצמו יותר ויותר למציאות נוכחית בכך שבאמת כל הזמן יש רעיונות חדשים לטובת הנבדקים או המטופלים. אחד מהשירותים המתקדמים ביותר שיש בהם גם לא מעט נוחות ורוגע הוא ביצוע בדיקות דם בבית על ידי אח או אחות מוסמכים שמגיעים עד לביתו של הנבדק עם כל הציוד הדרוש לשם כך. בדרך זו אותו נבדק לא חייב לצאת מהבית, זו בהנחה שהוא בכלל מסוגל לכך. בנוסף לכך שירות זה מתאים במיוחד למי שחרד או חושש במיוחד מביצוע הבדיקה וללא ספק הבית יהיה סביבה הרבה יותר נוחה ותומכת.

מי מבצע שירות של בדיקות דם בבית?

חשוב מאד לשים לב לחברה שמציע שירות של ביצוע בדיקות דם בבית, שכן יש חשיבות להסמכה הרפואית ולציוד הרפואי הנדרש לשם כך. חשוב ליצור קשר עם החברה, להסביר בדיוק מה הצורך ועבור מי נדרשת הבדיקה, יש להעביר לחברה את ההפניה לבדיקות כפי שהופקה על ידי הרופא המטפל ולקבל את ההנחיות. האח או האחות המוסמכים שיגיעו לבצע את הבדיקה יוכלו לקחת את הזמן, לסייע בהרגעה וכמובן לעשות כל שהם יכולים כדי ליצור עבור הנבדק אווירה חיובית, רגועה ומכילה, מה שדרוש עבור הרבה מאד נבדקים שחוששים מהבדיקה.

ההעדפה לביצוע בדיקות בבית

מכיוון שהבית הוא המקום שבו כל אדם טוב ובנוח הרי שעבור מי שחושש מבדיקות דם או בדיקות רפואיות אחרות אין ספק שיהיה לו הרבה יותר קל לבצע את הבדיקה במקום שהוא חש בו בנוח, בבגדים שנוח לו בהם ועם בני משפחה שתומכים בו בעת הבדיקה. בדיקות דם בבית מתאימות למרותקי בית מכל סיבה שהיא וגם לילדים או בני נוער צעירים שחוששים מהבדיקה ורוצים סביבה רגועה ונעימה לשם ביצוע הבדיקה. צריכים לקבוע בדיקות דם בבית? חברת שירה מדיקל מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

עוד בנושא

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא מבוצעת ראשונה על מנת לראות על המקום את התוצאות ולקבל החלטה האם יש צורך בבירור מעמיק ביותר בנוגע לתפקודי הלב של אותו אדם. מהסיבה הזאת בהחלט יש אפשרות כיום להזמין אח או אחות כדי לבצע בדיקת אקג בבית אם לא...
קרא עוד

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא אפשר אפילו לבצע אותן עם ציוד נייד וקל לנשיאה בביתו של החולה או המטופל. כך בדיוק הדבר עם צילומי רנטגן בבית, מה שמוריד מהמטופל את הטרחה של לצאת מהבית, לחפש חנייה בסביבות המרפאה, להמתין בתור ועוד, זאת בהנחה והוא בכלל...
קרא עוד

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי לבצע אותן. בדיוק לשם כך אפשר להתוודע כיום למגוון רחב של פעולות רפואיות שניתן לבצע בביתו של המטופל, כמו למשל בדיקות דם או בדיקות אולטרסאונד עד הבית. לשם כך יגיע צוות רפואי מוסמך ומיומן אל ביתו של חולה או מטופל,...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית