123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ימים ראשון עד חמישי 08:00-17:00 שישי שבת - סגור

בדיקות שתן עד הבית

שירה מדיקל מספקת שירותי מעבדה עד הבית, אין צורך לגשת למרפאה, להמתין בתור ולבזבז זמן יקר,

אין צורך לטרוח – לא תצטרכו להוציא אף אחד מהבית, המעבדה יכולה להגיע אליכם לכל מקום בו אתם שוהים.

השירות הניתן הינו פרטי ומיועד לכל מי שזקוק לבצע בדיקות דם, כלל האוכלוסייה, חיילים, תיירים, תושבי חוץ ועוד.

ניתן לבצע בדיקות כגון – ספירת דם, כימיה, סוג דם, בדיקת הריון, רמות הורמונים, בדיקה למחלות ויראליות, בדיקות לוויטמינים, בדיקות שתן, בדיקת תרבית – כל הסוגים, בדיקת תפקודי קרישה ועוד בדיקות רבות, אצלנו עושים מעל 800 סוגי בדיקות.

כלל בדיקות הדם והשתן מבוצעת במעבדות מדיקל סנטר הרצליה המאושרות מטעם משרד הבריאות.

אין צורך בהפניית רופא, ניתן לבקש החזר דרך ביטוחי בריאות פרטיים.

הבדיקה אנונימית עם סודיות מובטחת, תשובות יתקבלו תוך מספר שעות בהתאם לסוג הבדיקה המבוקשת ויועברו אליכם במייל או בפקס, על פי בקשתכם.

לקבלת פרטים ניתן לחייג אלינו, היעוץ ניתן בחינם.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

בדיקת שתן בבית

עולם הרפואה לא עומד במקום ויש בו חידושים כל הזמן. עם הזמן אנשים מגלים צרכים חדשים מבחינת הטיפול שלהם בעצמם ולא אחת הם צריכים לבצע בדיקות כאלה ואחרות על מנת לשמור על הבריאות, לבדוק מצב שהתעורר או לצורך אבחון. כיום אפשר לבצע לא מעט בדיקות בבית בלי להגיע אל המרפאה וכך לחסוך גם עומס על המעבדה או המכון הרפואי וגם להקל על סדר היום של מי שמבצע את הבדיקה. כשאפשר לבצע בדיקת שתן בבית תוך דקות ספורות ובלי טרחה – הרי שאין סיבה אמיתית להגיע עד למעבדה, לחפש חנייה או להמתין בתור. מדובר בשירות נפוץ ומומלץ.

מי צריך לבצע בדיקת שתן בבית?

בדיקת שתן היא בדיקה מהירה ועצם לקיחת הדגימה לא לוקחת הרבה זמן. מכאן שמי שצריך לבצע רק את הבדיקה הזאת לא חייב להטריח את עצמו עד המרפאה כדי להמתין לא מעט זמן בתור. במקום זה הוא יכול להזמין שירות של ביצוע בדיקת שתן בבית ואח או אחות מוסמכים יגיעו אליו עם ציוד הדגימה. הם ייתנו את ההנחיות איך לבצע את הבדיקה כך שאפשר יהיה לעשות בה שימוש ויהיה להם הציוד הדרוש לשם העברת הדגימה בצורה נכונה ובטוחה אל המעבדה שתנתח. הבדיקות מיועדות למטופלים בסיכון גבוה, תיירים, תושבי חוץ ותיירות מרפא, חיילים, או כל אדם שלא רוצה להמתין בתורים הארוכים למרפאה והימנעות מבירוקרטיה שלעיתים יכולה להתיש את המטופל. אוכלוסייה נוספת היא אנשים מבוגרים או כאלה שמרותקים לבית וכלל לא יכולים לצאת כדי לבצע את הבדיקה.

הפופולריות של ביצוע בדיקות מעבדה בבית

מערכת הבריאות עומדת בפני עומס שהיא לא חוותה מעולם ולכן מדי פעם עולים רעיונות חדשים איך אפשר להקל הן על המטופלים או החולים והן על הצוות הרפואי המסור שעושה כל שביכולתו אך עדיין מופעל עליו הרבה עומס. ביצוע בדיקות כמו בדיקת שתן בבית יכול להקל גם על הצוות שבמרפאה וגם על אותם אנשים שכנראה לא יכולים מכל סיבה שהיא לצאת מהבית ובהישארותם בבית הם מקלים על העומס במרפאה. לביצוע בדיקת שתן בבית, צרו קשר עם חברת שירה מדיקל שמציעה מבחר פעולות ובדיקות רפואיות בביתם של המטופלים, לטיפול אישי בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. הבדיקות מבוצעות במעבדה מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקת שתן פרטית

בדיקת שתן נדרשת במגוון רחב של מצבים וסיטואציות ולכל אדם שנדרש לבצע אותה תהיה הדרך הנוחה לעשות את זה. ככל ומדובר בביצוע הבדיקה במעבדה של המרפאה בקהילה הרי שבמקרים רבים אין זה נוח בשל שעות הבוקר המוקדמות שצריך להגיע לשם כך. האפשרות האחרת היא ביצוע בדיקת שתן פרטית במכון או מעבדה של חברה שמציעה את השירות הזה וכיום אפשר גם להזמין שירות רפואי של ביצוע בדיקת שתן בבית וקבלת התוצאות דרך כתובת הדואר האלקטרוני. אין ספק שזו תהיה דרך טובה ונוחה עבור לא מעט אנשים שלא יכולים או שיעדיפו שלא לצאת מהבית לשם כך.

למי כדאי לבצע בדיקת שתן פרטית?

יש לא מעט סיטואציות אשר בגינן צריך יהיה או שעדיף יהיה לבצע בדיקת שתן פרטית. הראשונה היא ההעדפה שלא לצאת מהבית אלא להזמין שירות מקצועי של איסוף בדיקת שתן בבית שבו נמצא אותו נבדק או אפילו במקום העבודה. במילים אחרות – ביצוע הבדיקה במקום שנוח לו לעשות את זה. סיבה אחרת יכולה להיות ביצוע הבדיקה לצרכים פרטיים שעבורם לא ניתן האישור לבצע את הבדיקה במסגרת קופת החולים המבטחת והאפשרות השלישית שגם היא קיימת היא ביצוע הבדיקה מתוך רציונל מכוון שהתוצאות לא תהיינה רשומות בתיק הרפואי של קופת החולים. כל סיבה כזאת תהיה טובה והמוצדקת לצורך הזמנת השירות הביתה. הבדיקות מיועדות למטופלים בסיכון גבוה, תיירים, תושבי חוץ ותיירות מרפא, חיילים, או כל אדם שלא רוצה להמתין בתורים הארוכים למרפאה והימנעות מבירוקרטיה שלעיתים יכולה להתיש את המטופל.

החשיבות של שירותים רפואיים עד הבית

יש לא מעט אוכלוסיות וקהלי יעד שביצוע בדיקות רפואיות עבורם חייב להיות מהבית, אחרת אין להם אפשרות להגיע למעבדה או המכון הרפואי. כך בדיוק הדבר עם בדיקת שתן פרטית. תהיה הסיבה אשר תהיה – תמיד טוב שיש את האפשרות לבצע בדיקות גם ללא הצורך להתבסס על השירותים שניתנים מטעם קופת החולים, בעיקר אם הם מוגבלים ולא בהכרח ייתנו את המענה המלא שאותו אדם זקוק לו. כשיש אפשרויות נוספות ההתנהלות טובה ונוחה יותר. חברת שירה מדיקל מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. הבדיקות מבוצעות במעבדה מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

עוד בנושא

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא מבוצעת ראשונה על מנת לראות על המקום את התוצאות ולקבל החלטה האם יש צורך בבירור מעמיק ביותר בנוגע לתפקודי הלב של אותו אדם. מהסיבה הזאת בהחלט יש אפשרות כיום להזמין אח או אחות כדי לבצע בדיקת אקג בבית אם לא...
קרא עוד

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא אפשר אפילו לבצע אותן עם ציוד נייד וקל לנשיאה בביתו של החולה או המטופל. כך בדיוק הדבר עם צילומי רנטגן בבית, מה שמוריד מהמטופל את הטרחה של לצאת מהבית, לחפש חנייה בסביבות המרפאה, להמתין בתור ועוד, זאת בהנחה והוא בכלל...
קרא עוד

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי לבצע אותן. בדיוק לשם כך אפשר להתוודע כיום למגוון רחב של פעולות רפואיות שניתן לבצע בביתו של המטופל, כמו למשל בדיקות דם או בדיקות אולטרסאונד עד הבית. לשם כך יגיע צוות רפואי מוסמך ומיומן אל ביתו של חולה או מטופל,...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית