123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי לבצע אותן. בדיוק לשם כך אפשר להתוודע כיום למגוון רחב של פעולות רפואיות שניתן לבצע בביתו של המטופל, כמו למשל בדיקות דם או בדיקות אולטרסאונד עד הבית. לשם כך יגיע צוות רפואי מוסמך ומיומן אל ביתו של חולה או מטופל, עם המכשור והציוד הטכנולוגי הדרוש וכך לא יהיה צורך לטרטר את החולה אל מכון רפואי או מרפאה. בנוסף לכך תיווצר אווירה הרבה יותר נוחה ותומכת, שכן בבית המטופל ירגיש בנוח ולא יחוש מתח או חשש מהבדיקה.

מי מבצע בדיקות אולטרסאונד עד הבית?

על מנת לבצע בדיקות או פעולות רפואיות בבית חובה שמי שמבצע אותן יהיה איש או אשת צוות רפואי בעלי ההסמכה הנדרשת. טכנאי דימות יהיה איש המקצוע הנכון לביצוע בדיקת אולטרסאונד עד הבית ולכן הוא זה שיגיע עם הציוד הנייד שמאפשר לו לבצע את הבדיקה בדרך הטובה ביותר, זו שתניב תוצאות מדויקות שעל בסיסן הרופא שהפנה לביצוע הבדיקה יוכל לקבל החלטות ולהפנות את החולה לטיפול המתאים ביותר. הבדיקה תבוצע בבית, בסביבה נוחה ומוכרת, כשהחולה נתמך על ידי בני המשפחה שלו והוא רוגע ושליו. יש לזה משמעות גדולה כאשר מדובר בביצוע בדיקה רפואית בעלת השלכות לעתיד.

התחום המתפתח של בדיקות רפואיות בבית

יש הרבה מאד טרחה ולעיתים קרובות גם סכנה בהוצאה מהבית של חולה או של אדם מבוגר, גם אם מדובר ביציאה לצורך ביצוע בדיקה או פעולה רפואית חשובה. ככל ואפשר לחסוך ממנו ומבני המשפחה שלו את הטרחה הזאת הרי שכדאי מאד למצוא כל אלטרנטיבה אחרת וכיום זה בהחלט קיים ואפשרי בדמות בדיקות אולטרסאונד עד הבית או בדיקות אחרות שמבוצעות על ידי אנשי צוות רפואי מוסמכים. חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית וצוות אחים ואחיות המטפלים בך אישית בסביבה הטבעית שלך – איכות הבדיקות היא ברמת בדיקות המתבצעות בבית החולים ומבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני. פיענוח הדימות מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות ובמקרי חירום, גם בזמן אמת.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

אולטרסאונד בבית

בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב לכך שיש הרבה מאד בדיקות או פעולות רפואיות שניתן לבצע מהבית של החולים והמטופלים וכך לחסוך מהם טרחה רבה שייתכן והם כלל לא מסוגלים לה. אפשר רק לדמיין מרותקי בית או אנשים מבוגרים שצריכים להגיע למכון או מרפאה ואת הקושי הכרוך בליווי שלהם לרכב או למונית, חיפוש חנייה, הליכה איטית מלאת קשיים שלהם, המתנה ועוד. אין ספק שבדיקה בבית תהיה עבורם הרבה יותר נוחה וקלה. בזכות ציוד ומכשור מתקדם אפשר לבצע כיום אפילו בדיקת אולטרסאונד בבית וכך לחסוך את הטרחה וחוסר הנוחות ממי שצריך לבצע את הבדיקה.

איך מתבצעת בדיקת אולטרסאונד בבית?

על מנת לבצע בדיקת אולטרסאונד בבית צריך שיגיע טכנאי מוסמך ומורשה עם הציוד הדרוש. כיום יש ציוד רנטגן ואולטרסאונד נייד שאפשר לשנע ממקום למקום וכך ניתן להציע למטופלים או חולים את הבדיקה אצלם בבית. יש צורך במכשיר שמצלם וגם אם אין באותו הרגע מסך הרי שהמכשיר שומר את מה שהוא מצלם ואפשר לשלוח למטופל דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלו את התוצאה ואת הפענוח. ברגע שמי שמבצע את הבדיקה הוא טכנאי דימות מוסמך ומורשה לבטח הוא גם יידע מה הדרך הטובה ביותר להפעיל את המכשור בצורה ניידת וכך יוכל בעצמו להקל על אינספור חולים ומטופלים.

החשיבות של ביצוע טיפולים בבית

אין ספק שעולם הרפואה כל הזמן צועד קדימה ומתן האפשרות לבצע בדיקות בבית הוא רק עוד צעד כזה. עם העומס שיש כיום על המרפאות ועל המכונים הרפואיים אין ספק שיש הרבה הקלה לכל הצדדים בעת ביצוע אולטרסאונד בבית, כמו גם פעולות נוספות אחרות כמו החלפת תחבושות, הורדת תפרים אחרי פציעה, מתן זריקה או עירוי וכל פעולה או בדיקה רפואית אחרת שאפשר לבצע בביתו של המטופל בלי להטריח אותו להגיע אל המרפאה. חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית במקום בו נוח לכם, ומטפלים בכם אישית בסביבה הטבעית שלכם. הבדיקות מבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני באיכות השווה לרמת הבדיקות המתבצעות בבית החולים. הפענוח מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות, ובמקרי חירום, גם בזמן אמת. חברת שירה מדיקל עובדת עם צוות אחים ואחיות מוסמכים, מיומנים ואמפתיים שיגיעו עד אליכם עם כל הציוד הדרוש לשם ביצוע מגוון פעולות ובדיקות רפואיות בבית, בנוחות, ובלי טרחה במצב רפואי מורכב.

בדיקת אולטרסאונד בבית

בדיקת אולטרסאונד היא שם כולל לבדיקה שמבוססת על גלי קול ואפשר בעזרתה לאתר ולאבחן לא מעט מצבים רפואיים כאלה ואחרים. בכל רחבי הארץ פזורים אינספור מכונים רפואיים שמציעים בדיקות אולטרסאונד בכל מיני איברים או מערכות של הגוף וכך הרופאים המטפלים יכולים לקבל החלטות בנוגע לטיפולים או הפניה להמשך בירור רפואי. כיום אפשר לבצע בדיקת אולטרסאונד בבית על ידי מכשור נייד ומתקדם וכך אדם חולה או סובל מכאבים לא חייב לצאת מהבית ולטרטר את עצמו אל המכון הרפואי. בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב לכך שיש הרבה מאד בדיקות רפואיות שניתן לבצע בבית בנוחות גדולה.

איך מבצעים בדיקת אולטרסאונד בבית?

מה שצריך על מנת להציע בדיקת אולטרסאונד בבית זה המכשור הדרוש וכיום יש אותו בצורה מוקטנת וניידת שאפשר לארוז ולשנע אותה ממקום למקום. בדרך זו טכנאי דימות מוסמך יידע מראש איזו בדיקה נדרשת לחולה זה או אחר והוא יגיע עם הציוד המתאים. בעזרת חיבור לחשמל או הטענה מראש של הסורק הוא יוכל לבצע את הבדיקה בדיוק באותה הדרך שהיה מבצע אותה במכון הרפואי או המרפאה. יתכן ואת התוצאות אפשר יהיה למסור לנבדק מיד עם סיום הבדיקה ויתכן גם שיהיה צורך בפענוח של טכנאי בכיר או רופא. כך או כך – מה שחשוב זה האפשרות לבצע את הבדיקה בבית בנוחות.

בדיקות רפואיות שמבוצעות מהבית

לאחרונה אפשר לראות יותר ויותר אפשרויות לבצע בדיקות רפואיות או פעולות מסוימות מהבית, בלי להטריח את החולה או המטופל אל המרפאה. יש הבנה של מערכת הבריאות שיש לא מעט פעולות שאין הצדקה אמיתית להוציא עבורן מהבית, בעיקר לא אנשים מבוגרים או חולים, בוודאי שלא מרותקי בית מוגדרים. בדיקת אולטרסאונד בבית היא בדיקה לא פולשנית שבהחלט אשר לבצע מהבית עם המכשור המתאים וההסמכה הנדרשת וכיום זה אפשרי וכדאי לנצל את זה. אם אתם מחפשים ביצוע בדיקות או פעולות רפואיות מהבית פנו עוד היום לחברת שירה מדיקל, חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית וצוות אחים ואחיות המטפלים בך אישית בסביבה הטבעית שלך. איכות הבדיקות היא ברמת בדיקות המתבצעות בבית החולים ומבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני, פיענוח הדימות מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות ובמקרי חירום, גם בזמן אמת.

עוד בנושא

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא מבוצעת ראשונה על מנת לראות על המקום את התוצאות ולקבל החלטה האם יש צורך בבירור מעמיק ביותר בנוגע לתפקודי הלב של אותו אדם. מהסיבה הזאת בהחלט יש אפשרות כיום להזמין אח או אחות כדי לבצע בדיקת אקג בבית אם לא...
קרא עוד

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא אפשר אפילו לבצע אותן עם ציוד נייד וקל לנשיאה בביתו של החולה או המטופל. כך בדיוק הדבר עם צילומי רנטגן בבית, מה שמוריד מהמטופל את הטרחה של לצאת מהבית, לחפש חנייה בסביבות המרפאה, להמתין בתור ועוד, זאת בהנחה והוא בכלל...
קרא עוד

סקר גנטי מורחב עד הבית

בדיקת סקר גנטי מורחב אצלך בבית – כי המשפחה שלכם לפני הכל! בדיקות גנטיות הינן חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטה על הרחבת המשפחה, משרד הבריאות ואיגוד הגנטיקאים הישראלי ממליצים על ביצוע בדיקות סקר גנטי קדם הריוני למחלות המועברות בתורשה. ליקויים גנטיים הם מהגורמים העיקריים להעברת מחלות תורשתיות מדור לדור, לרוב בני האדם סיכוי של עד 50% להיות נשאים של מחלה אחת לפחות...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית