123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

מעבדה עד הבית

אין צורך לטרוח – לא תצטרכו להוציא אף אחד מהבית, המעבדה יכולה להגיע אליכם לכל מקום בו אתם שוהים.

השרות ניתן לחברי קופ"ח לאומית בסבסוד עם כרטיס זהב/כסף ובאופן פרטי לחברי שאר קופות החולים ללא ביטוחים משלימים.
ניתן לבצע בדיקות כגון – ספירת דם, כימיה, סוג דם, בדיקת הריון, רמות הורמונים, בדיקה למחלות ויראליות, בדיקות לוויטמינים, בדיקות שתן,
בדיקת תרבית – כל הסוגים, בדיקת תפקודי קרישה ועוד בדיקות רבות, אצלנו עושים מעל 800 סוגי בדיקות.

תהליך קביעת התור

  1. אתם מתקשרים אל המוקד במספר 04-6752752, ניתן גם במייל office@medicals.co.il ומוסרים פרטים.
  2. המוקד יבקש את ההפניה מקופת החולים, לאחר קבלת ההפנייה נתקשר לתאם לכם מועד על פי בחירתכם.
  3. קביעת תור והגעה ללקוח תוך 24-72 שעות.

השירות ניתן בפיקוח קופות-החולים, ותחת תקנים מחמירים של ISO 9002 בנושא שירותים רפואיים.

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים.

עולם הבריאות והרפואה מתחדש ומשתנה כל הזמן ואפשר להתוודע למגוון שירותים שמשתנים והופכים למתאימים ומותאמים יותר למציאות ולשגרה הנוכחיות. כך הדבר גם כאשר בודקים אפשר של ביצוע בדיקות מעבדה עד הבית. יש אנשים שמרותקים לביתם וכלל לא יכולים לצאת ולהגיע למרפאה ויש מי שמחפש דרך שבה עצם ביצוע הבדיקה יהיה נעים, רגוע וידידותי יותר מאשר במרפאה, עם תור של אנשים ועם תחושה שאין יחס אישי ואמפתי למי שחושש. מדובר בשירות מתקדם וכדאי שמתאים למגוון רחב של נבדקים וכדאי מאד להכיר אותו. מי שחושש מהבדיקה או מעוניין ביחס אישי – זה בדיוק מה שיתאים לו וירגיע אותו מאד.

איך מבוצעות בדיקות מעבדה עד הבית?

לאחר שקובעים תור עם חברת הרפואה חשוב לקבל את ההנחיות הרלוונטיות לקראת כל בדיקה ובדיקה. יש למשל בדיקות דם שצריך להיות בצום לפני הביצוע ויש הנחיות אחרות על פי הבדיקות המדוברות. אל הבית יגיע איש צוות רפואי מוסמך ומיומן עם כל ציוד הבדיקה הדרוש – מבחנות, צידנית קירור, מחטים, כוסות לאיסוף נוזלים וכאמור – כל מה שצריך. כאשר מדברים על שירות מעבדה עד הבית מתכוונים לכל בדיקה שאפשר לאסוף או לדגום בביתו של אותו נבדק ולאחר מכן לקחת את מעבדה מרכזית לצורך הניתוח או גידול התרביות. לאחר מספר שעות עד ימים יקבל הנבדק את ההודעה על תוצאות הבדיקות.

למה לעשות בדיקות רפואיות בבית?

אין ספק שהבית הוא המקום שבו כל אדם מרגיש הכי טוב ונוח שאפשר. כאשר מדובר על בדיקות מעבדה עד הבית הרי שביצוע שלהן בבית יכול להביא הרבה מאד רוגע ושקט, להעלים לחץ אישי וכמובן שיהיה מדובר ביחס אישי שהנבדק יקבל, מה שלא בטוח שאפשר יהיה להקדיש לו במקרה של תור ארוך במעבדה שבמרפאת הקהילה. הבדיקה בבית תהיה ידידותית הרבה יותר וכמובן שהיא האפשרות כמעט היחידה עבור מי שמרותק לביתו ולא יכול לצאת. בדיקות עד הבית מיועדות גם למטופלים בסיכון גבוה, תיירים, תושבי חוץ ותיירות מרפא, חיילים, או כל אדם שלא רוצה להמתין בתורים הארוכים למרפאה והימנעות מבירוקרטיה שלעיתים יכולה להתיש את המטופל. רוצים לקבוע תור לבדיקות רפואיות בבית? צרו קשר עם חברת שירה מדיקל שמציעה מבחר פעולות ובדיקות רפואיות בביתם של המטופלים, לטיפול אישי בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. הבדיקות מבוצעות במעבדה מאושרת על ידי משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקות מעבדה עד הבית

העידן הנוכחי הוא כזה שבו יש לא מעט אפשרות לבצע פעולות שגרתיות ויומיומיות. גם עולם הרפואה צועד קדימה ופותח אפשרויות לא מעטות לצורך ביצוע פעולות שקשורות בבריאות של כל אחד. אם בעבר הייתה חובה להגיע למרפאה או למעבדה של קופת חולים, הרי שכיום יש שירות של ביצוע בדיקות מעבדה עד הבית עם אח או אחות מוסמכים, מיומנים ומקצועיים שמגיעים אל בתיהם של הלקוחות וחוסכים מהם את היציאה מהבית. יש לא מעט קהלי יעד ואוכלוסיות ששירות כזה יתאים להם ויקל עליהם מאד. מה שבעבר כלל לא היה נראה כאפשרי – כיום הוא אפשרות מצוינת ואפילו כזאת שנחשבת לנוחה מאד.

איך מבצעים בדיקות מעבדה עד הבית?

כאשר בוחנים את הציוד הרפואי של עובדי המעבדות הרפואיות אפשר לגלות שמדובר בפריטים לא גדולים שבהחלט אפשר להכין מראש ולשנע ממקום למקום. מכאן שאפשר להציע שירות של ביצוע בדיקות מעבדה עד הבית בעזרת אדם שיש לו הסמכה לקחת דם או על ידי אח או אחות מוסמכים, מיומנים ומקצועיים. הם יגיעו אל ביתו של אדם זה או אחר לאחר שנקבע איתו המועד לביצוע הבדיקה ולאחר שנתנו לו את ההנחיות הנדרשות – צום, אכילה או שתייה של דבר מה מסוים ועוד. הם ייקחו דם, שתן, צואה או משטח גרון, על פי ההפניה של הרופא ועל פי הצורך ויארזו היטב את הדגימות בצורה בטוחה כדי לשנע אותן למעבדה.

שירותי רפואה עד הבית

יש אנשים ששירותים כמו בדיקות מעבדה עד הבית או ביצוע פעולות רפואיות אחרות בבית יכולות להיות עבורם הצלה של ממש. יכול להיות שהמצב שלהם כלל לא מאפשר להם לצאת מהבית ולכן איש מקצוע רפואי שיגיע עד אליהם יסייע להם מאד. אנשים אלה יכולים להיות אנשים מבוגרים, אנשים שעברו תאונה כלשהי שמשביתה אותם בבית, כל מי שנמצא בבידוד מסיבה כלשהי וכמובן מי שיש לו מוגבלות פיזית להגיע אל המרפאה. חברת שירה מדיקל המציעה מגוון פעולות או בדיקות רפואיות בביתם של החולים ומבצעת מעל 800 בדיקות דם ושתן מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. החברה מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא...
פרטים נוספים

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא...
פרטים נוספים

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי...
פרטים נוספים

סקר גנטי מורחב עד הבית

בדיקת סקר גנטי מורחב אצלך בבית – כי המשפחה שלכם לפני הכל! בדיקות גנטיות הינן חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטה על...
פרטים נוספים

בדיקות שתן עד הבית

שירה מדיקל מספקת שירותי מעבדה עד הבית, אין צורך לגשת למרפאה, להמתין בתור ולבזבז זמן יקר, אין צורך לטרוח – לא...
פרטים נוספים

בדיקות דם עד הבית

שירה מדיקל מספקת שירותי מעבדה עד הבית, אין צורך לגשת למרפאה, להמתין בתור ולבזבז זמן יקר, אין צורך לטרוח – לא...
פרטים נוספים
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית