123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא אפשר אפילו לבצע אותן עם ציוד נייד וקל לנשיאה בביתו של החולה או המטופל. כך בדיוק הדבר עם צילומי רנטגן בבית, מה שמוריד מהמטופל את הטרחה של לצאת מהבית, לחפש חנייה בסביבות המרפאה, להמתין בתור ועוד, זאת בהנחה והוא בכלל מסוגל לצאת מהבית ולהגיע. בתקופה שבה יש עומס גדול על שירותי הבריאות והמכונים הרפואיים אין ספק שביצוע כל פעולה או בדיקה אפשרית בבית מוריד מהעומס הזה ומאפשר גם למטופלים לעבור בדיקות שונות ברוגע רב.

מי יכול לעשות צילומי רנטגן בבית?

ברגע שיש את הציוד המתאים והדרוש הרי שיכולים להגיע טכנאי דימות מוסמכים ומורשים אל הבית של המטופל או החולה ולבצע מגוון בדיקות שעד היום הייתה חובה להגיע בגינם אל מכון רפואי או מרפאה. צילומי רנטגן בבית מתאימים, למשל, למי שצריך לבצע את הצילום כשיש לו גבס על היד או הרגל ולבדוק מה מצב השבר. כך הוא לא צריך להטריח את עצמו או להקשות את המצב שלו כדי להגיע למכון רנטגן. במקרים אחרים יהיה מדובר במטופל מרותק בית שכלל לא יכול לצאת מהבית אך עדיין נדרש לבצע צילום לצורך זה או אחר.

התקדמות שירותי הרפואה שאפשר להזמין הביתה

יש הרבה רוגע ושלווה בהגעה של איש מקצוע רפואי הביתה לצורך ביצוע בדיקה, צילום או כל פעולה אחרת. צילומי רנטגן בבית הם רק אחת מהאפשרויות המוצעות כיום של הגעת אח או אחות מוסמכים ויש הרבה הקלה בביצוע הבדיקות בבית בלי הטרחה הגדולה שיש עבור לא מעט אנשים בהגעה פיזית אל המרפאה. בדרך זו אפשר גם לזרז את מתן התשובות או התוצאות וכך הרופא יכול לקבל החלטה בנוגע להמשך הטיפול או ההפניה להמשך הבירור הרפואי. במידה ובחרתם באפשרות של צילומי רנטגן בבית, התוצאות יתקבלו תוך מספר שעות ובמקרים דחופים, רדיולוג בכיר אף יפענח את הממצאים בזמן אמת. חברת שירה מדיקל המציעה מגוון שירותי בריאות ורפואה שניתן לבצע בביתם של המטופלים הינה חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית במקום בו נוח לכם, ומטפלים בכם אישית בסביבה הטבעית שלכם. הבדיקות מבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני באיכות השווה לרמת הבדיקות המתבצעות בבית החולים. הפענוח מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות, ובמקרי חירום, גם בזמן אמת.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

צילום רנטגן עד הבית

עולם הרפואה והמחקר הרפואי מעולם לא היה בקדמה כל כך גדולה. הטכנולוגיה המתקדמת מגיעה גם לבדיקות ואבחונים שונים ומסייעת רבות להגיע לתוצאות מדויקות וקרובות ככל האפשר למציאות. דבר נוסף שקורה בתקופה האחרונה וגם הוא נחשב למחויב המציאות הוא גדילה מתמדת של מספר הבדיקות או הפעולות הרפואיות שניתן לבצע מחוץ למכונים הרפואיים – ממש בביתו של החולה. אחת הפעולות המעניינות והמתקדמות ביותר היא צילום רנטגן עד הבית שחוסך הרבה מאד טרחה מחולים שכלל לא יכולים לצאת מהבית וגם מפחית את מספר האנשים שממתינים בתור במכון הרפואי. בפעולה זו יש בשורה גדולה מעבר לנושא של הקדמה הטכנולוגית.

איך מבצעים צילום רנטגן עד הבית?

כאן נכנסת הטכנולוגיה לתמונה. בזכות שינויים וחידושים מרחיקי לכת פותחו בשנים האחרונות ציוד ואביזרים רפואיים וגם עברו הקטנה משמעותית. כך אפשר לבצע פעולות מורכבות בצורה מרוחקת, כלומר לא בהכרח במכון רפואי ועדיין לקבל אבחונים מדויקים ותוצאות טובות מאד. המכשירים ניידים, ארוזים היטב ואנשי הצוות הרפואי, כמו גם טכנאי הדימות מוסמכים ומורשים לבצע בהם פעולות. כך אפשר להגיע עם הציוד המתקדם אל ביתו של חולה מסוים ולבצע צילום רנטגן עד הבית בלי שהוא יצטרך להטריח את עצמו להגיע למרפאה או למכון הרפואי. בדרך זו גם כאמור יפחת העומס של המטופלים שממתינים בתור לביצוע הצילום.

התחום המתפתח של רפואה עד הבית

מערכת הבריאות בישראל ידועה כמתקדמת מאד, מצד אחד, אך גם כזאת שמוטל עליה עומס גדול מאד של נבדקים, חולים ומטופלים. כל הקלה שאפשר להכניס למשוואה יכולה להיות משמעותית מאד עבור כל הנוגעים בדבר ולכן כל פעולה שאפשר להעביר מהמכון הרפואי כמו לבצע צילום רנטגן עד הבית יכולה להקל מאד על כל הצדדים בעניין. צפוי שעם הזמן עוד ועוד מחקרים יתבצעו ויגרמו לכך שאפשר יהיה לבצע עוד בדיקות רפואיות בבית. חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית במקום בו נוח לכם, ומטפלים בכם אישית בסביבה הטבעית שלכם. הבדיקות מבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני באיכות השווה לרמת הבדיקות המתבצעות בבית החולים. הפענוח מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות, ובמקרי חירום, גם בזמן אמת.

רנטגן עד הבית

כל מי שהיה צריך לצאת מהבית על מנת לבצע בדיקה או אבחון רפואי כאשר הוא לא מרגיש טוב ממילא יודע שעברה לו בראש המחשבה שהלוואי והיה אפשר לבצע את הבדיקה המדוברת בבית ובלי לצאת. אמנם יש בדיקות רפואיות שחייבות להתבצע בבית חולים או במכון רפואי אך בהחלט יש גם כאלה שאין זה מחויב המציאות לצאת מהבית עבורן ואפשר לבצע אותן בביתו של המטופל או החולה על ידי איש צוות רפואי מוסמך ומיומן. כיום אפשר אפילו לבצע צילום רנטגן עד הבית בעזרת ציוד מתקדם ונייד. גם אם לא כל צילום ניתן לבצע – עדיין יש הקלה גדולה עבור ציבור חולים גדול.

מה צריך בשביל צילום רנטגן עד הבית?

מה שבאמת חשוב לדעת ולוודא הוא שצילום רנטגן עד הבית מבוצע על ידי טכנאי דימות בכיר, מוסמך ומנוסה שמכיר את הציוד המתקדם ויידע בדיוק מה ואיך לעשות. כאמור – לא כל צילום רנטגן אפשר או שיהיה כדאי לבצע בבית אך במידה ומדובר בצילום לצורך מעקב אחרי מצב רפואי הרי שאין חובה להטריח את המטופל אל המכון וכדאי לבדוק את האפשרות של הגעת טכנאי רנטגן אליו. אותו איש מקצוע יגיע עם כל הציוד הדרוש וינחה את המטופל איך עליו להתכונן לצילום, מה הדרישות מהסביבה בבית או מבני במשפחה לקראת או במהלך הצילום. התוצאות יתקבלו לרוב תוך מספר שעות, במקרים דחופים יבוצע פיענוח על ידי רדיולוג בכיר בזמן אמת.

הפופולריות הרבה של בדיקות רפואיות בבית

הנושא של רפואה בקהילה נתקל בשני עניינים בעייתיים שביצוע בדיקות עד הבית נותן להן מענה. האחד הוא חולים או מטופלים מרותקי בית או מבוגרים שההגעה לבדיקה או צילום היא טרחה גדולה מאד עבורם והשני הוא עומס רב שחווים הן המכונים הרפואיים והן המרפאות. ברגע שאפשר להציע בדיקות או צילום רנטגן עד הבית הרי ששתי הבעיות האלה נפתרות ביחד ולכן חשוב שעולם הרפואה יתקדם בכיוון הזה של הצעת אפשרויות נוספות לביצוע מהבית. אם אתם צריכים לבצע בדיקה או פעולה רפואית כמו בדיקת רנטגן בבית, פנו אל חברה שירה מדיקל, חברת בוטיק המספקת שירותי הדמיה עד הבית במקום בו נוח לכם, ומטפלים בכם אישית בסביבה הטבעית שלכם. הבדיקות מבוצעות על ידי טכנאים בכירים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני באיכות השווה לרמת הבדיקות המתבצעות בבית החולים. הפענוח מתבצע על ידי רופא רדיולוג בכיר והתוצאות מתקבלות תוך 12 שעות, ובמקרי חירום, גם בזמן אמת. החברה מעסיקה אנשי צוות רפואי מוסמכים, מקצועיים וקשובים ללקוח, שיגיעו עד לבית הלקוח לביצוע מגוון בדיקות ופעולות.

עוד בנושא

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא מבוצעת ראשונה על מנת לראות על המקום את התוצאות ולקבל החלטה האם יש צורך בבירור מעמיק ביותר בנוגע לתפקודי הלב של אותו אדם. מהסיבה הזאת בהחלט יש אפשרות כיום להזמין אח או אחות כדי לבצע בדיקת אקג בבית אם לא...
קרא עוד

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי לבצע אותן. בדיוק לשם כך אפשר להתוודע כיום למגוון רחב של פעולות רפואיות שניתן לבצע בביתו של המטופל, כמו למשל בדיקות דם או בדיקות אולטרסאונד עד הבית. לשם כך יגיע צוות רפואי מוסמך ומיומן אל ביתו של חולה או מטופל,...
קרא עוד

סקר גנטי מורחב עד הבית

בדיקת סקר גנטי מורחב אצלך בבית – כי המשפחה שלכם לפני הכל! בדיקות גנטיות הינן חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטה על הרחבת המשפחה, משרד הבריאות ואיגוד הגנטיקאים הישראלי ממליצים על ביצוע בדיקות סקר גנטי קדם הריוני למחלות המועברות בתורשה. ליקויים גנטיים הם מהגורמים העיקריים להעברת מחלות תורשתיות מדור לדור, לרוב בני האדם סיכוי של עד 50% להיות נשאים של מחלה אחת לפחות...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית