123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

טיפולים חשובים בסביבה הביתית

התפקידים מתחילים להתהפך כשההורים שלכם מתבגרים ופחות מסוגלים לטפל בעצמם, ואולי בשלב כלשהו  תצטרכו לבדוק שירותי אחות פרטית עד הבית כדי לספק מספר טיפולים חשובים שהוריכם יהיו זקוקים להם, בסביבה הביתית והנוחה שלהם. בעזרת שירותים מקצועיים של אחות עד הבית של חברת שירה מדיקל, תוכלו ללכת לעובדה בידיעה שהוריכם בידיים טובות.

מגורים בבית וקבלת תשומת לב פרטנית

עם בעקבות מחלה או הליך רפואי הוריכם הקשישים צריכים לעזוב את הסביבה הנעימה והידועה שלהם, זה יכול לפגוע בהם גם מבחינה נפשית מעבר לפגיעה הפיזית. שירותי בריאות ביתיים מציעים יתרונות רבים לאנשים המסוגלים להישאר בבית ולקבל טיפול רפואי לפי הצורך. להלן כמה יתרונות של להישאר בבית:

  • עצמאות מוגברת בסביבה נוחה.
  • גישה חיובית יותר לחיים פחות מתח הנגרם כתוצאה מנסיבות לא מוכרות.
  • פחות נסיעות לבדיקות רפואיות.
  • טיפול מותאם אישית.
  • נוח יותר לתא המשפחתי.

בדיקות רפואיות בשילוב עם טיפול של אחות פרטית עד הבית

מלבד הידע והניסיון שלה בהתמודדות עם משברים רפואיים, צפויה אחות פרטית עד הבית גם לעקוב אחר מצב המטופלים ולדווח על כל שינוי לרופאים ולבני המשפחה. כאשר המטופל נמצא במעקב של אחות פרטית בעת צורך ניתן לספק לו טיפול ישיר בהתאם למקרה שלו. ניתן לבצע במהירות את הנחיות הרופא כאמצעי ביניים.

טיפולים על ידי אחות פרטית עד הבית יכולים להפחית את תדירות הביקורים הנדרשים בבית החולים או קופות החולים. על ידי הורדת הסבירות לנפילות ביציאה החוצה ומניעת חשיפה של המטופל למחלות בחדר ההמתנה של הרופא, הדבר יכול לעתים קרובות לשמור על בטיחות ההורה. יתר על כן, אחות מיומנת מסוגלת להעריך אם המטופל צריך לראות רופא על ידי פרשנות של סימפטומים קליניים וזיהוי אינדיקטורי אזהרה.

מעקב אחר מטופל שנזקק לניתוח או בילה בבית החולים מכל סיבה שהיא יכולים לקבל טיפול על ידי אחות פרטית עד הבית. האחות יכולה להחליף תחבושות ולטפל בתפרים, ולחסוך ממכם והמטופל את הצורך לבקר בקופת החולים.

לפרטים נוספים על השירותים שמעניקה אחות פרטית עד הבית ניתן לקבל בחברת 'שירה מדיקל'.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

עוד בנושא

אופציה מצוינת עבור המטופלים רבים

בריאות האדם תלויה לחלוטין מבחר תכונות פיזיות, פיזיולוגיות וביולוגיות. האינדיקטורים העיקריים של תפקוד איברים ומערכת תקינים מוצגים על ידי ההרכב האיכותי והכמותי של נוזלי הגוף. כל תחומי הרפואה המודרנית משתמשים בטיפול עירוי נוזלים, דרך מוכחת מדעית לטיפול במגוון מחלות ופתולוגיות, לשיקום וריפוי המערכת הפנימית. כאשר מדובר הן במקרים חד פעמיים והן בקורסי טיפול, עירוי נוזלים בבית יכול להיות אופציה מצוינת...
קרא עוד

בדיקות מעבדה בנוחות בביתכם

אתם יכולים לעשות בדיקות מעבדה בנוחות של הבית שלכם עם שירות בדיקות עד הבית. בדיקות אלו יכולות לעזור לכם להרגיש יותר בנוח, לנהל את הבריאות שלכם ולזהות כל בעיה בריאותית. הזמנת בדיקות מעבדה מקצועיות היא היום משתלמת ונגישה יותר מבעבר. הליכה לקופות חולים גוזלת זמן ותהליך לקיחת בדיקות בקופות החולים לא תמיד נוח ונעים. היתרונות של שירותי מעבדה בבית גדלים...
קרא עוד

לספק אלטרנטיבה נוחה של טיפולים נדרשים

מכיוון שזה יכול להיות מעיק עבור כולם שיש אדם קרוב בבית החולים, שירות אחיות עד הבית יכול ספק אלטרנטיבה נוחה לצורך של מטופלים רבים לשהות בבתי החולים או לגשת באופן תכוף לקופות החולים לקבלת טיפולים נדרשים. סביבה נוחה מסייעת לתהליך הריפוי וההחלמה עבור אנשים רבים. בעזרת שירה מדיקל אתם יכולים לקבל מגוון שלם של שירותי בריאות עבור יקירכם בבית, ללא...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית