123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

הוצאת סיכות לאחר ניתוחים

הגיע הזמן להוצאת סיכות מהחתך הניתוחי?

שירה מדיקל תחסוך מכם את ההמתנה הארוכה והמתישה הכוללת סיכון לחשיפה לזיהומים במרפאות או בבתי חולים,

אנו נגיע אליכם הביתה וניתן לכם את השירות המקצועי והאישי ביותר,

חשוב מאוד להוציא את הסיכות במועד אשר נקבע ע"י הכירורג שניתח אתכם,

התמהמהות עשויה להוביל לגירוי העור סביב הסיכות או התפרים ולהביא לזיהום, אי נוחות וכאב מיותר.

צוות של אחים ואחיות מיומנים ומקצועיים יגיעו אליכם הביתה לביצוע הפעולה ללא כאב, בנחת והמון סבלנות.

הוצאת סיכות אחרי ניתוח

במקום להמתין לתורים של קופות החולים או לדחות את ההליך – מהלך מסוכן שעלול לגרום לבעיות רפואיות רבות – אחות פרטית מוסמכת יכולה לסייע לכם עם הוצאת סיכות אחרי ניתוח. תפרים וסיכות נשלפים בדרך כלל כאשר המטופל חוזר לבית חולים או קופת חולים שם בוצע הניתוח. אף על פי כן, לעתים קרובות המטופל עדיין לא כשיר, מתקשה לנוע או לא יכול להגיע למרפאה על מנת להסיר אותם כשאומרים לו להסיר אותם. כאן זמינים עבורכם שירותים המוצעים על ידי חברת שירה מדיקל. כל האחיות העובדות על שירה בר בעלות  המומחיות הנדרשת להסרת תפרים או סיכות כראוי, מה שיכול לזרז את הריפוי של המטופל.

למה חשוב לשים דגש בעת הוצאת סיכות אחרי ניתוח?

הוצאת סיכות אחרי ניתוח צריכה להיעשות בצורה היגיינית כדי להימנע, חלילה, מזיהום שעלול לסבך את החולה בסיפור מיותר ולא רצוי. המטופל יקבל הנחיות על ידי הרופא בצאתו מבית החולים, ויש לעקוב אחר אלו בקפידה בכל הנוגע להוצאת סיכות לאחר ניתוח. אחות פרטית שתגיע עד ביתכם יכולה להעריך את החתך כדי לקבוע אם החתך נסגר ומחלים בצורה טובה ותבדוק מקרוב כדי לוודא שאין תסמינים הקשורים לזיהום, כגון אדמומיות או דלקת. אם המטופל מדווח על אי נוחות מחמירה, יש אדמומיות סביב הפצע, בצקת לאורך החתך וחום מקומי יש לפנות ישר לקבלת הטיפול הרפואי הדרוש.

כיצד אחות מוסמכת פרטית יכולה לסייע בעת החלמה מניתוח?

לאחר הניתוח, זיהום עלול להתפתח ולהשפיע הן על תהליך הריפוי והן על תוצאת הניתוח. על מנת לוודא האם החתך מחלים כנדרש, חשוב להתייעץ עם אחות פרטית מוסמכת בעלת ההשכלה, ההכשרה והמומחיות הדרושים. כניסתם של חיידקים לגוף, שם הם מתרבים וגורמים נזק לרקמות, הם הגורמים לזיהום. למרות שחיידקים אינם מסוגלים לחדור לעור האדם, הם יכולים לחדור לרקמות פנימיות דרך חתכים שנעשו לאחר הניתוח, וזו הסיבה שחשוב להעריך את מצב הפצע והחתך. חתכים שנסגרו בניתוח באמצעות תפרים בלתי מתמוססים אותם יש להסיר על ידי אחות שמגיעה עד הבית. זה לא כואב להסיר את הסיכות או התפרים, אם כי זה עלול לגרום לאי נוחות קטנה. האחות המוסמכת של שירה מדקל תבצע את ההליך במהירות ובאופן המתחשב ביותר. להזמנת אחות עד הבית להוצאת סיכות ותפרים לאחר ניתוח צרו קשר עם שירה מדיקל.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית