123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ימים ראשון עד חמישי 08:00-17:00 שישי שבת - סגור

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ימים ראשון עד חמישי 08:00-17:00 שישי שבת - סגור
או בטלפון המוקד   04-6752752

שירה מדיקל - המטופל ומשפחתו במקום הראשון

חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק למתן שירותי רפואה עד הבית הכוללת מתן יחס אישי המכבד את המטופל ומשפחתו, מתן הסבר על כל פעולה, ביצוע פרוצדורות ובדיקות דם בצורה מקצועית וללא כאב מיותר או סימנים כחולים.

 

  • צוות אמפטי וקשוב לצרכי המטופל ומשפחתו הכולל זמינות מלאה.
  • צוות אחים ואחיות מוסמכים, מיומנים עם שנות וותק רבות בשדה הקליני בתחום טיפול נמרץ, חדרי ניתוח, אורטופדיה, כירורגיה, גריאטריה,  פסיכיאטריה.
  • צוות מקצועי הנבחר בקפידה ועובר הדרכה ע"י מומחים קליניים בכירורגיה.
  • שירות מהיר, מקצועי ואישי הכולל עדכון הלקוח בצורה שוטפת.
קרא עוד
אתי לנדאו
אתי לנדאו
2023-05-25
זכיתי לשירות יעיל מהיר ונעים
מתן בן חיים
מתן בן חיים
2023-05-17
מאור התותח שותף בכיר היה טירוף
A Zarum
A Zarum
2023-05-16
שמי עדי רציתי לשבח את שירה על השרות המהיר שלהם. מסירות ואכפתיות מעבר למצופה.וכן צוות האחים והאחית שעושה עבודתו נאמנה.
Aishe Hibi
Aishe Hibi
2023-05-02
שירות מקצועי ואדיב ... ענתה לי בחורה בשם "שירה" הייתה מנומסת ,אכפתית ושירותית ברמה גבוה
lilach lili
lilach lili
2023-04-25
שירות מקצועי, אדיב, ומהיר, גם של הצוות האדמינסטרטיבי וגם של הדוגם. תודה רבה🙏
שירן שרה אדרעי
שירן שרה אדרעי
2023-04-13
עברנו. הדרכה אצל מאור והיה כיף
Daniel Harush
Daniel Harush
2023-03-28
שירות מעולה . הזמנתי שירות הביתה , נציג הגיע עוד באותו היום , הגיע בדיוק בשעות שקבענו . תוצאות הגיעו באותו יום . שירות יעיל , זמינים בכל עת . תודה רבה לכם .
Ira Gordin
Ira Gordin
2023-03-14
קיבלתי הפניה לבדיקות שרופאי הקופה סירבו להפנות אליהן, ולכן פניתי לשירה לבצע את הבדיקות באופן פרטי. קיבלתי יחס אישי מעולה, הצעת מחיר אטרקטיבית, הסבר עם כל הפרטים הנדרשים והנחיות גם לגבי הבדיקה וגם לגבי בקשת החזר עלות מהביטוח. ההפניות נשלחו למעבדה טרם הגעתי, כשניגשתי למעבדה הכל היה כבר מוכן ומתוקתק, כל התהליך לקח פחות מיום. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום! תודה שירה
sharon sasson
sharon sasson
2023-02-14
שירות מכל הלב, אחות מוסמכת בשם וופא העניקה טיפול שעזר להחלמת ריפוי של פצע עמוק באישה בת 87, כאשר בבית חולים במקום לטפל בפצע רצו לבצע השתלת עור
גלית אבן חיים
גלית אבן חיים
2023-02-13
שירה מדהימה, שירותית, נעימה וסבלנית.

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

או במספר: 04-6752752

אחות עד הבית

מגוון רחב של בדיקות או שירותים רפואיים יכולים להתבצע בביתו של הנבדק ובלבד שהם מבוצעים על ידי איש או אשת צוות רפואי מוסמכים ומיומנים. יש פעולות שנחשבות לפשוטות יחסית שיהיה מדובר בטרחה גדולה להביא את החולה או המטופל עד המרפאה בשביל לבצע אותן ולכן שירות של הגעת אח או אחות עד הבית יהיה הפתרון המתאים והנכון עבורן. פעולות אלה יכולות להיות החלפה או הסרה של תחבושת, חבישת פצעי לחץ, הורדת תפרים, טיפול בסטומה או קטטר ומתן תרופות או זריקות בביתו של המטופל. כאשר מדובר באנשים מבוגרים או חולים מאד הרי שמדובר בהקלה לוגיסטית גדולה מאד שבזכותה לא צריך להוציא אותם מהבית.

שירותי אח או אחות עד הבית

כאמור, שירותי אח או אחות עד הבית יכולים להוות הקלה גדולה לצורך להוציא מהבית אדם זה או אחר או חולה כרוני בלי לוותר על פעולה רפואית או טיפול שנדרש לבצע. אין ספק שאפשר לראות בשירות זה התאמה לרוח התקופה ולהבנה שיש אנשים שפשוט אין זה מוצדק להטריח להוציא מהבית, בעיקר לא בשביל פעולות פשוטות שאורכות מספר דקות בלבד. מכיוון שהטיפול באדם חולה או מבוגר הוא טיפול מאתגר וממילא לא פשוט הרי שהאנשים שסביב אותו אדם יחפשו כל דרך להקל על עצמם וכמובן גם עליו והזמנת אחות שתבצע פעולות רפואיות בבית היא הקלה משמעותית.

שירותי רפואה שאפשר לבצע בבית

על בסיס אותו עיקרון אפשר להבין שיש מגוון רחב של בדיקות, פעולות או טיפולים שאפשר לבצע בבית על ידי אח או אחות מוסמכים שיגיעו ויסייעו במקום להטריח את המטופל ואת בני המשפחה שלו אל המרפאה, אל מצוקת החנייה או לליווי צמוד שלו וסכנה שייפול או שחלילה יקרה לו משהו. שירותי אח או אחות עד הבית מורידים את העומס והלחץ האלה ומאפשרים להמשיך לטפל בו במסירות בלי לוותר על ביצוע שום פעולה רפואית שנדרשת עבור המצב שלו. חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק למתן שירותי רפואה עד הבית, המעסיקה צוות אחים ואחיות מוסמכים, מיומנים ומקצועיים שמגיעים עד ביתם של המטופלים לצורך ביצוע מגוון בדיקות או פעולות רפואיות בנוחות ורוגע בסביבה נעימה ומוכרת. הצוות הוא אמפתי, קשוב לצרכי המטופל ומשפחתו, זמין, ומספק יחס אישי המכבד את המטופל ומשפחתו, מתן הסבר על כל פעולה, ביצוע פרוצדורות ובדיקות דם בצורה מקצועית וללא כאב מיותר או סימנים כחולים. לצוות האחים והאחיות בשירה מדיקל שנות וותק רבות בשדה הקליני בתחומי הטיפול הנמרץ, חדרי ניתוח, אורטופדיה, כירורגיה, גריאטריה ופסיכיאטריה, הוא נבחר בקפידה ועובר הדרכה על ידי מומחים קליניים בתחום.

אחות פרטית עד הבית

בשנים האחרונות אפשר לשים לב לעלייה בפופולריות והביקוש של שירותי רפואה אישיים ומותאמים אישית שניתנים לחולים ומטופלים אצלם בבית. אין מדובר בפינוק או קיצור דרך אלא בצורך של ממש לקבל טיפול רפואי מצד אחד, אך להקל על אותו חולה שכנראה ההגעה שלו אל המרפאה כרוכה בטרחה רבה או שהיא בכלל לא אפשרית. שירותי אחות פרטית עד הבית, או לחילופין, אח פרטי, מאפשרים לבצע פעולות רפואיות בביתו של החולה ואלה פעולות וטיפולים שבהחלט ניתן לבצע מרחוק בלי ההכרח לשהות בתוך מרפאה. אחות או אח יגיעו אל הבית עם הציוד הנדרש לשם ביצוע הפעולה או הבדיקה שעל הפרק וכך תביא הקלה גדולה לאותו מטופל.

מה כוללים שירותי אח פרטי או אחות פרטית עד הבית?

שירותי אח או אחות פרטיים עד הבית כוללים בדיקות דם ושתן, בדיקת אק"ג, הדרכות לפני ניתוח וליווי המטופל במהלך אשפוז, הדרכה לטיפול בחתכי ניתוח, פצעים מורכבים, הוצאת סיכות ותפרים, סילוק הפרשות מדרכי הנשימה, מתן עירוי נוזלים, מתן אנטיביוטיקה לוריד, זריקות למניעות כאב וזריקות אחרות כמו b12, אינסולין וגלקסן, חיבור TPN – כלכלה דרך הווריד, החלפת חבישות לאחר ניתוח, הכנסה או הוצאה של קטטר, זונדה, טיפול בליינים מרכזיים – פיק ליין, פורט, היקמן, מדידת סוכר, לחץ דם, חום, סטורציה וביצוע מעקב שגרתי. כל הציוד הדרוש יגיע עם האח או האחות אל ביתו של המטופל ויאפשר סיוע ללא יציאה מהבית או המתנה לתורים במרפאות היחשפו אותו למזהמים.

למי מתאימים שירותים רפואיים בביתו?

יש לא מעט חולים או מטופלים אשר מסיבות כאלה ואחרות צריכים לקבל שירותים של אח פרטי או אחות פרטית עד הבית – יכול להיות שמדובר באנשים מבוגרים שלא יכולים לצאת מהבית או שמאד קשה להם, ייתכן ומדובר בנכים שמרותקים לבית וההגעה למרפאה בכלל לא אפשרית עבורם וגם יכול להיות שיהיה מדובר באדם שבדרך כלל יהיה כשיר ובריא אך באופן זמני או מזדמן יעדיף שאח או אחות מוסמכים יגיעו אליו הביתה ותבצע את השירות הרפואי הנדרש. מחפשים אח או אחות מוסמכים, מקצועיים ומיומנים שיגיעו עד אליכם? חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק למתן שירותי רפואה עד הבית המציעה יחס אישי המכבד את המטופל ומשפחתו, מתן הסבר על כל פעולה, ביצוע פרוצדורות ובדיקות דם בצורה מקצועית וללא כאב מיותר או סימנים כחולים. צוות המרפאה מורכב מאחים ואחיות מוסמכים ומיומנים עם שנות ותק רבות בשדה הקליני בתחומי טיפול נמרץ, חדרי ניתוח, אורטופדיה, כירורגיה, גריאטריה ופסיכולוגיה, הצוות הוא מקצועי ונבחר בקפידה ועובר הדרכות על ידי מומחים קליניים בתחום. בחברת שירה מדיקל אשר מספקת טיפול אישי בסביבה הטבעית שלכם, תמצאו שירות מהיר, מקצועי ואישי הכולל עדכונים שוטפים, זמינות מלאה, אמפתיה והקשבה לצרכי המטופל ומשפחתו.

בדיקות עד הבית

מי שחשב שבדיקות רפואיות אפשר לבצע אך ורק במרפאה, מכון או בית חולים מוזמן לשים לב מה קורה בעידן החדש של אינטרנט וטכנולוגיות מתקדמות. כיום אפשר לבצע מגוון רחב של בדיקות עד הבית שמבוצעות על ידי אנשי צוות רפואי מוסמכים ומיומנים ללא פשרות. לא רק בדיקות אפשר לבצע בבית אלא גם פעולות פשוטות שלא מצריכות תנאים מיוחדים, שאינן פולשניות וכמובן כאלה שלא דורשות הרדמה. בזכות האפשרות הזאת אנשי הצוות הרפואי במרפאות או במכונים חשים הקלה בעומס שמוטל עליהם והם יכולים לנשום לרווחה. בנוסף לכך אפשרות זו מתאימה למי שמסיבות כאלה ואחרות לא יכול לצאת מהבית שלו.

אילו בדיקות עד הבית ניתן לבצע כיום?

כאמור, לא מדובר אך ורק בבדיקות שונות אלא גם בטיפולים שונים או פעולות רפואיות. להלן רק חלק מהרשימה של בדיקות עד הבית שניתן לבצע כיום – בדיקות דם ו/או בדיקות שתן, מדידת חום, אק"ג שמנטר את פעילות הלב, מתן זריקה או תרופה, חבישה, הסרה והחלפה של תחבושות, הורדת תפרים, הדרכה על שימוש בתרופות כאלה ואחרות ועוד. יש לא מעט חולים או מטופלים שכל יציאה מהבית היא אתגר גדול עבורם ולכן חשוב להציע להם אלטרנטיבות בדמות הגעה עד הבית של אנשי צוות רפואי מוסמכים ומורשים שגם יבצעו את הבדיקות וגם יעניקו לא מעט שקט נפשי ושלווה למטופל ומקורביו.

החשיבות של בדיקות רפואיות ניידות

אין ספק שמדובר בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד, כאלה שמאפשרות לבצע אותן על ידי ערכה ניידת של כל האביזרים הנדרשים ולקבל תוצאות מדויקות שאפשר יהיה להתבסס עליהן בעת קביעת המשך הטיפול הוא הפניית הנבדק לבירור מעמיק. מתן האפשרות לבצע בדיקות עד הבית מפחית את העומס במרפאות וגם מאפשר למי שחרד וחושש מבדיקה לבצע אותה בשקט והרוגע ששוררים בבית שלו. כך קל יותר לגייס אותו לשיתוף פעולה לטובת הצלחת ביצוע הבדיקה. מעוניינים לבצע בדיקה רפואית בבית? עם חברת שירה מדיקל זה אפשרי, בזכות אנשי צוות רפואי מוסמכים ומיומנים שמגיעים עד ביתם של המטופלים ומבצעים בדיקות במקצועיות רבה. חברת שירה מדיקל המבצעת מעל 800 בדיקות דם ושתן מטפלים בך אישית, בסביבה הטבעית שלך. היא מספקת שירותי בדיקות דם ושתן עד הבית, בזמן ובמקום הנוחים לך תוך מתן מענה אישי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בלי דקירות מיותרות, כואבות או סימנים כחולים. השירות ניתן על ידי צוות אחים ואחיות מקצועיים, מנוסים ומיומנים בנטילת דם ורידי. חברת שירה מדיקל מציעה שירות VIP הכולל הגעה מהירה אליכם וקבלת תוצאות באותו יום ועד 80% החזר מפוליסות בריאות פרטיות.

שירות אחיות עד הבית

עומס במרפאות או מכונים רפואיים מורגש היטב בשנים האחרונות ולכן הקלה על עומס זה הפך להיות מטרה גם של חברות אזרחיות וגם של אזרחים מן השורה. בזכות מאמץ מחשבתי וחיפוש אחר יצירתיות אפשר כיום למצוא שירות אחיות עד הבית, או אחים, שמשיג את שני הדברים – גם חוסך מעוד חולים או מטופלים להגיע אל המרפאה או המעבדה וגם חוסך מאנשים מבוגרים או חולים את הטרחה של לצאת מהבית. כך הם יכולים לבצע את הבדיקות הנדרשות או את הפעולות הרפואיות שהם צריכים בלי להתעכב ובעיקר בלי לוותר עליהן לגמרי. אחות או אח מוסמכים ומקצועיים שיגיעו אל הבית יעשו מה שצריך בנוחות מרבית.

מה בדיוק מציעה האפשרות של שירות אחיות עד הבית?

יש מגוון רחב של פעולות שבהחלט אפשר לבצע אותן בבית ולא להטריח את המטופל אל המרפאה או המכון הרפואי לשם ביצוען, הנה כמה דוגמאות לכך: בדיקות דם ושתן, בדיקת אק"ג, הדרכות לפני ניתוח וליווי המטופל במהלך האשפוז, הדרכה לטיפול בחתכי ניתוח, פצעים מורכבים, הוצאת סיכות, הוצאת תפרים, סילוק הפרשות מדרכי הנשימה, מתן עירוי נוזלים, מתן אנטיביוטיקה בווריד, מתן זריקה למניעת כאב, מתן זריקות – ויטמין b12, אינסולין, גלקסן, חיבור TPN – כלכלה דרך הווריד, החלפת חבישות לאחר ניתוח, החלפת או הכנסת או הוצאת קטטר, החלפת או הכנסת או הוצאת זונדה, טיפול בליינים מרכזיים – פיק ליין, פורט, היקמן, מדידת סוכר, מדידת לחץ דם, חום, סטורציה וביצוע מעקב שגרתי. שירות אחיות עד הבית – הנו שירות אשר שולח אח או אחות פרטיים לבית הלקוח ומציע מגוון רחב של טיפולים, פעולות ובדיקות וללא ספק יש בהן בשורה מאד גדולה לקהל גדול מאד של חולים, מטופלים, אנשים מבוגרים שמתקשים בהליכה או אפילו אנשים שפשוט יש להם חרדה מביצוע הבדיקות ויהיה להם יותר נוח בבית שלהם.

הנוחות של ביצוע בדיקות בבית

המקום שבו אדם זה או אחר ירגיש הכי בנוח זה הבית שלו. לכן אם יש בו חשש או לקראת בדיקה או טיפול רפואי מומלץ מאד שהוא יבדוק את האפשרות של הזמנת שירות אחיות עד הבית וכך הוא לא יצטרך לצאת מהבית. הוא יוכל להישאר במקום הנוח והרגוע שלו, יהיו סביבות קרוביו שיתמכו בו ויעזרו לו והוא לא יצטרך לטרוח להגיע למרפאה, להמתין בתור או לחפש חנייה. חברת שירה מדיקל הינה חברת בוטיק למתן שירותי רפואה עד הבית המציעה יחס אישי המכבד את המטופל ומשפחתו, מתן הסבר על כל פעולה, ביצוע פרוצדורות ובדיקות דם בצורה מקצועית וללא כאב מיותר או סימנים כחולים. צוות המרפאה מורכב מאחים ואחיות מוסמכים ומיומנים עם שנות ותק רבות בשדה הקליני בתחומי טיפול נמרץ, חדרי ניתוח, אורטופדיה, כירורגיה, גריאטריה ופסיכולוגיה, הצוות הוא מקצועי ונבחר בקפידה ועובר הדרכות על ידי מומחים קליניים בתחום. בחברת שירה מדיקל אשר מספקת טיפול אישי בסביבה הטבעית שלכם, תמצאו שירות מהיר, מקצועי ואישי הכולל עדכונים שוטפים, זמינות מלאה, אמפתיה והקשבה לצרכי המטופל ומשפחתו.

למה כדאי לי להזמין אחות מומחית עד הבית?

העומס בבתי החולים ובמרפאות בישראל הינה אחת מבעיות הליבה של מערכת הבריאות, אשפוז וקבלת טיפול בתנאים אלו אינו מאפשר לשמור על פרטיות החולה ואף מביא להגברת סכנת ההידבקות בזיהומים ובהם זיהומים שמקורם בחיידקים עמידים לתרופות אנטיביוטיות, זמן ההמתנה, הריצות, בזבוז הזמן היקר והבירוקרטיה מביאים את המטופל ומשפחתו לשחיקה ולעיתים גם למניעה לפנות לטיפול.

שירה מדיקל מעמידה לרשותכם שירותי אחות מומחית בתחום הכירורגיה, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ עם ידע רב ועשיר על מנת להעניק לכם וליקירכם את הטיפול המקצועי, איכותי, האישי והטוב ביותר, בזמן ובמקום הנוחים לכם, ללא המתנה, ללא בירוקרטיה, ללא בזבוז זמנכם היקר, ללא חשיפה לזיהומים בבתי החולים ובמרפאות וללא המתנה.

מה ההכשרה המקצועית של אחות מומחית?

על מנת להתקבל ל"תוכנית המומחיות", על האחות ללמוד 4 שנות לימוד להסמכה ולתואר ראשון בסיעוד, בהיקף של 2,648 שעות לימוד לפחות, בנוסף ללמוד עוד שנתיים – שלוש ללימודי תואר שני (950 ש"ל), לעבור הכשרה על בסיסית (801 ש"ל) ולצבור לפחות חמש שנות ניסיון של עבודה בשטח.

הלימודים ב"תוכנית המומחיות" מוסיפים עוד 750 שעות הכשרה עיונית ומעשית, ההכשרה מועברת על ידי רופאים מומחים ואנשי מקצוע בכירים מתחום הבריאות, ההכשרה מעניקה מיומנויות קליניות וקבלת החלטות טיפוליות עצמאיות, ההכשרה המעשית מתבצעת תחת פיקוח רופא מומחה, שבסופה יש לעבור בחינה בכתב ובעל פה מול רופאים מומחים ולעמוד בה בהצלחה.

האחות המומחית עם זווית ראייה מקיפה הכוללת פן רפואי וסיעודי יחד, דבר המעניק יתרון טיפולי רב.

כמה זה עולה לי?

כל עניין נבחן לגופו ובטיפול הרפואי הנדרש, המחיר יינתן במעמד השיחה, ניתן לקבל במקרים מסויימים החזר מקופת החולים או מביטוח הבריאות הפרטי, גובה ההחזר תלוי בסוג הביטוח אותו עשיתם.

מהם איזורי השירות?

אזורי השירות הניתנים כרגע ע"י שירה מדיקל הם מחיפה ועד אשדוד, במידה ומדובר באזור שאינו נכלל ניתן ליצור קשר לקבלת ייעוץ.

תוך כמה זמן תגיע אליי אחות מומחית?

תלוי בדחיפות ובטיפול הרפואי הנדרש ועד כ-3 שעות.

מהן שעות הפעילות שלכם?

שירה מדיקל שמה את המטופל ומשפחתו במקום הראשון ומספקת שירות ע"י אחות מומחית פרטית.

ימים א,ב,ג,ד,ה – 08:00-19:00

יום ו – 08:00-13:00

שבת במקרים חריגים בלבד

למה כדאי לי להזמין אחות מומחית עד הבית?

העומס בבתי החולים ובמרפאות בישראל הינה אחת מבעיות הליבה של מערכת הבריאות, אשפוז וקבלת טיפול בתנאים אלו אינו מאפשר לשמור על פרטיות החולה ואף מביא להגברת סכנת ההידבקות בזיהומים ובהם זיהומים שמקורם בחיידקים עמידים לתרופות אנטיביוטיות, זמן ההמתנה, הריצות, בזבוז הזמן היקר והבירוקרטיה מביאים את המטופל ומשפחתו לשחיקה ולעיתים גם למניעה לפנות לטיפול.

שירה מדיקל מעמידה לרשותכם שירותי אחות מומחית בתחום הכירורגיה, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ עם ידע רב ועשיר על מנת להעניק לכם וליקירכם את הטיפול המקצועי, איכותי, האישי והטוב ביותר, בזמן ובמקום הנוחים לכם, ללא המתנה, ללא בירוקרטיה, ללא בזבוז זמנכם היקר, ללא חשיפה לזיהומים בבתי החולים ובמרפאות וללא המתנה.

למה כדאי לבחור דווקא בשירותי שירה מדיקל?

שירה מדיקל שמה את המטופל ובני משפחתו במקום הראשון, מעניקה טיפול מקצועי, מסור, זמין ואישי תוך צמצום הבירוקרטיה אותו המטופל ובני משפחתו נאלצים לעבור מול מוסדות רפואיים וקופות החולים.

האם ניתן לרכוש ציוד רפואי?

שירה מדיקל מספקת ציוד רפואי במחירים שפויים עם משלוח פרטי עד לפתח ביתכם, בנוסף שירה מדיקל תעניק הדרכה מקצועית לשימוש נכון ללא עלות נוספת.

בין לקוחותינו

חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית