123

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828
ראשון ועד חמישי: 08:00 עד 17:00, אין פעילות בימי שישי ושבת

סקר גנטי מורחב עד הבית

בדיקת סקר גנטי מורחב אצלך בבית – כי המשפחה שלכם לפני הכל!

בדיקות גנטיות הינן חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטה על הרחבת המשפחה, משרד הבריאות ואיגוד הגנטיקאים הישראלי ממליצים על ביצוע בדיקות סקר גנטי קדם הריוני למחלות המועברות בתורשה.
ליקויים גנטיים הם מהגורמים העיקריים להעברת מחלות תורשתיות מדור לדור, לרוב בני האדם סיכוי של עד 50% להיות נשאים של מחלה אחת לפחות מהמחלות התורשתיות הכלולות בבדיקת הסקר.
באמצעות בדיקה זו ניתן לזהות ברמת דיוק גבוהה ביותר מהו הסיכון שתעבירו לילדיכם תסמונת גנטית כלשהי.

זו בדיקה שאינה פולשנית, על בסיס דגימת דם של בני הזוג, ניתן לבצעה בכל עת, לפני הריון או מוקדם ככל האפשר בתחילת ההריון. עדיף טרם שבוע 12 של הריון, רצוי ששני בני הזוג יבצעו.

בדיקת הסקר כוללת 360 מחלות וכ-1700 מוטיציות המותאמת למאפיינים הגנטיים של האוכלוסיה בישראל, ומאפשרת לכם להפחית משמעותית את הסיכון להעברת ליקויים גנטיים לדור הבא.
בדיקת הסקר מתבצעת באמצעות לקיחת דגימת דם, הדגימה נשלחת לביצוע ופיענוח במעבדה המובילה בארץ ומציעה רמת דיוק גבוהה ביותר,בתום שלב הפיענוח יתקבל דוח אישי המפרט את הממצאים, המשמעויות הקליניות וההמלצות להמשך טיפול בליווי הסבר של יועץ גנטי מאפשרת הערכת סיכונים ותכנון בדיקות במהלך ההיריון.

יתרונות ביצוע הבדיקה אצלנו

  • מותאמת יותר – הבדיקה סוקרת מחלות ומוטציות הקיימות באוכלוסיה הישראלית, בניגוד לבדיקות אחרות המרצפות גנים ומדווחות על מוטציות שלא בהכרח קיים ידע על משמעותן.
  • מדויקת יותר – הבדיקה מפוענחת במעבדה מובילה בארץ ומציעה רמת דיוק גבוהה ביותר, הודות לשימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום.
  • נגישה יותר – הבדיקות המוצעות בקופות החולים מצומצמות יותר ויקרות יותר.
  • מעמיקה יותר – בתום שלב הפיענוח, תקבלו דו"ח אישי המפרט את הממצאים, המשמעויות הקליניות והמלצות להמשך טיפול.
  • אנו נגיע עד אליכם, איו צורך להגיע לקופת החולים או למוקדים רפואיים אחרים.
  • אנו מחוייבים ללוות אתכם לאורך כל הדרך, הניסיון שלנו עושה את כל ההבדל.

 

צריכים שירותי רפואה עד הבית?

התקשרו עכשיו 053-281-1828

עוד בנושא

בדיקת אקג בבית

בדיקת אקג היא בדיקה קלה לביצוע ואינה כואבת או פולשנית. המטרה שלה היא לבדוק את תפקוד הלב וברוב המקרים היא מבוצעת ראשונה על מנת לראות על המקום את התוצאות ולקבל החלטה האם יש צורך בבירור מעמיק ביותר בנוגע לתפקודי הלב של אותו אדם. מהסיבה הזאת בהחלט יש אפשרות כיום להזמין אח או אחות כדי לבצע בדיקת אקג בבית אם לא...
קרא עוד

צילומי רנטגן בבית

עולם הרפואה מתהפך ומשתנה לנגד עינינו וביצוע פעולות שונות שלא היו אפשרויות עד היום לא רק שכעת זה אפשרי אלא אפשר אפילו לבצע אותן עם ציוד נייד וקל לנשיאה בביתו של החולה או המטופל. כך בדיוק הדבר עם צילומי רנטגן בבית, מה שמוריד מהמטופל את הטרחה של לצאת מהבית, לחפש חנייה בסביבות המרפאה, להמתין בתור ועוד, זאת בהנחה והוא בכלל...
קרא עוד

אולטרסאונד עד הבית

יש בדיקות רפואיות שחולים או מטופלים צריכים לבצע ולא תמיד יש להם את האפשרות הלוגיסטית להגיע למרפאה או למכון כדי לבצע אותן. בדיוק לשם כך אפשר להתוודע כיום למגוון רחב של פעולות רפואיות שניתן לבצע בביתו של המטופל, כמו למשל בדיקות דם או בדיקות אולטרסאונד עד הבית. לשם כך יגיע צוות רפואי מוסמך ומיומן אל ביתו של חולה או מטופל,...
קרא עוד
חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי
זימון אח/ות עד הבית